În cazul retururilor de marfă, costul de transport nu se returnează.
După livrarea comenzii, îți recomandăm să verifici conținutului coletului, integritatea și aspectul produselor și accesoriilor. Orice reclamație trebuie notificată în scris sau telefonic în maxim 12 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luată în considerare.
RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE
Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți denunța unilateral contractul în termenul de maxim 3 zile de la data intrării în posesia fizică și returna produsul(e), iar noi îți oferim trei opțiuni:
- îți returnăm suma de bani sau
- îți înlocuim produsul cu un alt produs identic sau
- poți folosi banii proveniți din stornarea produsului pentru a achita alt produs
În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi telefonic pentru a analiza starea comenzii. Dacă comanda nu a fost înca preluata de catre firma de curierat, solicitarea de a anula trimiterea comenzii poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervam dreptul de a reține suma și a continua livrarea produselor. În cazul în care comanda a fost deja livrată, clientul poate face retur doar in cazul in care va suporta cheltuielile tur-retur. Returul se poate face la 2-3 zile calendaristice de la primirea coletului in cazul stolonilor de capsuni, pomi fructiferi si arbusti fructiferi; iar pentru ceea ce tine de celelalte inputuri( ingrasaminte, irigatii…) in 5 zile lucratoare.
Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz si ne preluam dreptul de a refuza preluarea altor comenzi.